START schooljaar 2020-2021

De vakantie mag nog even duren, maar we kijken al uit naar dinsdag 1 september!

Zoals gewoonlijk starten wij een nieuw schooljaar met een halve lesdag.

Start om 8u15, einde 11u45.

Meer informatie over de start van het schooljaar mag u binnenkort verwachten hier op de website.

Succes

STARTEN MET Inschrijven voor het schooljaar 2020-2021

Fysieke inschrijvingen worden opgeschort tot en met 31 augustus. We schakelen dus over op digitale inschrijvingen.

Wenst u meer informatie over de school, richtingen en werking?

• Neem een kijkje op de ‘virtuele tour’.
  • Neem dan contact op met eva.emmerechts@tuinbouwschool.be (telefoon 052/37 27 37)  voor meer informatie. We maken graag tijd voor u.

De inschrijvingen worden chronologisch geregistreerd.

Binnen de 4 werkdagen zal u een antwoord krijgen waarin we aangeven of de inschrijving gerealiseerd of niet-gerealiseerd is. Indien niet-gerealiseerd vermelden we ook de plaats op de wachtlijst. Bij vrijkomen van een plaats wordt u gecontacteerd.

Het aantal vrij plaatsen voor de eerstejaars en eventuele volzetverklaringen in de hogere jaren vindt u op de website terug. OPGELET: Onze huidige leerlingen werden standaard overgezet naar het volgende leerjaar. Er kunnen dus nog plaatsen vrijkomen in de loop van de komende maanden door attesteringen en leerlingen die veranderen van studierichting en/of school. We zullen dan steeds de volgorde van inschrijving respecteren bij het toewijzen van de vrijgekomen plaatsen. We zullen regelmatig de stand van zaken aanvullen op onze website.

Tuinbouwschool op sociale media

AFWEZIGHEID MELDEN